Nekad BoggieDenero | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BoggieDenero

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Petrus

Vad är ditt discord namn? BoggieJr

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mitt namn är Boggie och efternamn Dinero, och han är 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, rolig, Aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Boggie dinero är en man vid 21 årsåldern som alltid hade varit ambitiös och målmedveten. Jag hade alltid haft höga betyg i skolan och hade sedan dess arbetat hårt för att nå mitt karriärmål. Jag hade en hög position på ett stort företag och tjänade mycket pengar, men jag kände mig alltid stressad och utbränd. En dag bestämde jag mig för att ta en paus från mitt hektiska liv och åka på en resa till Sydostasien. Där mötte jag människor som levde ett enklare liv och som fokuserade på att vara lyckliga och nöjda med det de hade. Jag insåg att jag hade glömt bort vad som var viktigt i livet och bestämde mig för att göra en förändring.När jag kom tillbaka till mitt jobb, sa jag upp mig och började istället arbeta med att hjälpa människor som behövde det. Jag startade en organisation som arbetade för att hjälpa hemlösa och utsatta människor i min stad. Jag insåg att det var det jag ville göra med mitt liv och att det var det som skulle göra mig lycklig.Nu arbetar jag med min organisation och känner att jag gör en verklig skillnad i människors liv. Jag har hittat en ny mening med mitt liv och känner mig mer nöjd och lycklig än någonsin tidigare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en social Rp, samt bidra till att spelarna ska bemötta mig som en god och fin person som vet hur man rpar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man aldrig ska tänka på vinna scenario och låta motpartens sida vinna ovkså.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det va powergaming det är att jag körde in i en vägg flera km i timmen utan och reagera på någon skada detta förändrades och har lärt mig då min vön förklarade för mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear Rp det är man ska värna om sitt liv samt NLR det är new life rule det är man ska inte komma ihåg ngt från senaste scenario eftersom man har dött

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, förutom att jag kommer vara en aktiv spelare och har flertal vänner som spelar

Nekad
Anledning: Plagiat samt skriven av AI

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka