Bogge
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Bogge
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198193632771/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Hilmersson
Vad är ditt discord namn? Bogge#2985
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år gamal man, han har tidigare i livet haft bra förutsättningar men blev utkastad av sina föräldrar pga att han inte velat fortsätta studera. Eftersom han inte haft någon inkomst vända han sig till kriminalitet för att kunna överleva. Karaktären är egentligen en lung och harmonisk människa men har utväcklat en misstro till människor pga tidigare traumatiska upplevelser.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli wl för att jag är sugen på att spela RP på en bra och seriös svensk server.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har vänner som spelar på denna server och att jag vill spela på en svensk rp server.
Hur många timmar har du på FiveM? 0
Hur hittade du Multistaden? Genoom vänner
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198193632771/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Hilmersson
Vad är ditt discord namn? Bogge#2985
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år gamal man, han har tidigare i livet haft bra förutsättningar men blev utkastad av sina föräldrar pga att han inte velat fortsätta studera. Eftersom han inte haft någon inkomst vända han sig till kriminalitet för att kunna överleva. Karaktären är egentligen en lung och harmonisk människa men har utväcklat en misstro till människor pga tidigare traumatiska upplevelser.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli wl för att jag är sugen på att spela RP på en bra och seriös svensk server.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har vänner som spelar på denna server och att jag vill spela på en svensk rp server.
Hur många timmar har du på FiveM? 0
Hur hittade du Multistaden? Genoom vänner
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej