Nekad Bogen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogen

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169197352/

Ditt Hex-ID: 11000010c740b28 (Hex)

Vad är din discord tagg? Thurre#7616

Vem var det som bannade dig? Philip eller Wille03 vet inte riktigt

Hur lång tid var din ban? Jag blev blacklistad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har fått en klacksko i huvudet: blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en discord där det var folk som hade fått perms på serven de åkte runt i noclip och skjöt folk osv, de som gjorde det här är unbannade och spelar på serven eller vet inte om de gör det längre med de blev unbunnade typ 3 månader efter allt hände.Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag var med i discorden, och de hade väll ingen aning om vilka det var som gjorde det. Han kanske trodde att alla i den discorden var med och förstörde för alla andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här jag och några kompisar spelade på Unive vi var ungefär 6 stycken som hade ett gäng tillsammans, vi var i allians med två andra gäng och vi började rpa väldigt mycket tillsammans. Därefter så gjorde någon en discordserver som hette snöstugan. Snöstugan var alltså bara folk som spelade på unive, där vi flera stycken satt och snackade med varandra medans vi spelade och även när vi spelade på unive (jag vet att det kan räknas som metagaming, men då så fick man sitta i discord och snacka med folk). Efter några månaders spelade så hade några tröttnat på fivem, det var då några i snöstugan som sagt hade tröttnat på fivem. Istället för att sluta att spela fivem eller bara ta en paus från spelet så började några av mina kompisar lalla på serven, inte bara lalla de började även modda in saker vapen, bilar, pengar och så var det någon som hade gett de perms ingame eller om de hade moddat fram de också. Detta märkte staffsen väldigt tidigt och de bannade de som höll på att göra skada emot serven. Jag kan förstå att ni valde banna de som förstörde för serven, men jag som inte gjorde något blev bannad också. Jag tror även att Philip var med i snöstugan, och det var nog han ville ha koll på vilka av oss som var inne på serven, hade jag satt mig i Philips sitts så hade jag också vilja vara med i den discorden eftersom han redan visste att det var några av mina kompisar som redan hade brutit mot reglerna och lallat. Om jag inte minns helt fel så blev vi bannade böra för att jag var med i serven som det var folk som gjorde skada mot serven. Har ett svart litet minne av att Philip skulle vara med i discorden om någon kickade honom från snöstugan så skulle alla bli bannade. Vet inte riktigt om det var att jag var med i discordserven eller om de kickade Philip så att vi blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker att det var både och för jag kan förstår er som staffs om man är med i en discord där en kille som har fått perms av förmodligen en staff på serven, då i eran sits kanske ni tror att alla som var med i discorden var med och gjorde skada mot serven också. men jag har inte gjort något större fel om jag bara var med i en discord där folk hade perms ingame och förstörde för serven. Men jag respekterar erat val om att banna mig och jag hade gjort samma sak om jag hade varit staff på unive och det är folk som höll på att göra skada mot serven även det bara var en som gjorde det så hade jag bannat alla de andra också. Jag vill gärna komma tillbaka till unive nu efter jag har varit bannad i ungefär 8 månader och saknar server sjukt mycket. Vill även komma tillbaka och rpa med mina gamla polare som spelar på serven fortfarande, och så har jag hört och sett att det har börjat bli riktigt bra rp på unvie. Kompisar har sagt att det är riktigt kul att vara tillbaka och jag vill gärna komma tillbaka jag me.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för en hel del saker när jag var ny som bl.a snor tjänstefordon, slåss på gz osv. Detta var när jag började och var okunnig. Nu har jag kunskap kring reglerna och försöker följa dem så gott jag kan med min förmåga. Sen dess har det inte återupprepats. Sen har jag någon ban eftersom jag varit korrupt som staff mm. Jag har däremot aldrig ägnat mig åt doxing på serverägaren eller spridit någon information som telefonnummer osv som jag haft tillgång till. Det har desvärre andra spelare gjort som nu rollspelar på servern. Varför jag tar upp detta är inte för att visa mig bättre än dem eftersom jag i denna situation gjort fel. Jag menar bara på att jag aldrig velat servern illa på det sättet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna discord serven, så jag hade sluppit att bli bannad från unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag, däremot visste jag detta sedan innan också men dum som jag är sent på kvällen tänkte jag inte på det. Det är att man inte ska tjafsa emot staffs beslut utan är det vad dom sagt så är det vad som gäller punkt slut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

om ni nekar denna, skulle ni/du skriva vad jag ska utveckla? kommer inte på vad jag ska skriva mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka