Nekad Bogdan | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogdan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Bogdan4361

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2000

Berätta om din karaktär. Greger 52 år gammal, hamnat i en ålders noja och känner att han slösat sitt liv på bara strunt så nu vill han leva ut på riktigt. kommer söka sig till dom kriminella gängen och söka kickar i vardagen. Greger kommer framstå som en helt vanlig 2 barns farsa men den riktiga sanningen är att han lever ett dubbel liv. Jag har tagit inspiration av serien Breaking Bad och karaktären Walter With

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett realistisks rollspel med tutch av humor. Jag är 24år gammal så har mycket erfarenhet i livet och kan hålla en hög nivå i konversationer. Jag kommer börja streama och igenom där promota unive på min plattform

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för PWG vilket kan stå för makt och pengar. och att man bara spelar för att vinna och inte tänker på båda parterna. t.ex att man rånar en butik och tar spelets snabbaste bil bara för att vinna det scenariot. men själv tycker jag att det blir mycket roligare om man drar ut på scenariot och låter poliserna eller Securitas eller vad som men det hella handlar om att man ska ha kul och inte bara vinna alla senario man gör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, vdm= använder sitt fordon som mordvapen rdm= dödar någon utan anledning pavergeming= rpar inte på skador i t.ex en krock men kan också vara att man spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Björnstammen Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är inte skriftens man är mer begåvad på att prata så tar gärna mer snack i DS

Nekad.
Anledning:
Plagiat på frågan "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"
Länk till plagiat:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka