Accepterad Bog | Whitelist ansökning [Wigii]

• Trådskapare Trådskapare Bog
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bog

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ogge700/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Boogey#3986

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Albertsson han är i 20 års ålder och växte upp i Malmö. Stället där han växte upp har väldigt hög kriminalitet. Pågrund av det så var det mycket hemska saker som Sven fick se vilket förändrade honom. Han var omringade av många gäng men han hatad alla sådana människor eftersom att det var en hemsk olycka som inträffade gällande hans pappa. Hans pappa vara nämligen ett offer i en dödlig drive by skjutning. Vilket ett gäng låg bakom. Sven blev rasande när han fick höra dessa nyheter i början så tänkte han alla möjliga tankar, men senare så bestämde han sig att han har drömmar att bli polis så att han ska kunna förhindra att andra går igenom samma sak som han gick igenom. Han fick veta vilka som låg bakom skjutning och det var ett gäng vid namn "hov1" Sven svor om han fick syn på någon från det gänget att han skulle krossa dem med sina egna händer. En sak som inte involverar kriminalitet som Sven är väldigt förtjust i är bilar, eftersom dem lugnar ner honom. Men efter att hans pappa dog så flyttad han till sin morbror, eftersom att hans mamma var väldigt påverkad. Hans morbror var en utbildad polis vilket också var en av anledningarna att han valde att gå just den vägen. Sven har varit med om många hemsk heter i sitt liv, så han är beredd på allt inom tjänst. Han har väldigt starka känslor för personer som står honom nära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad eftersom att jag har mycket erfarenhet inom seriös rp vilket jag har hört att denna server siktar på. Men jag kommer också att bidra med rolig och unik rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad på denna server eftersom att jag har haft extremt kul med alla mina kompisar under den tid jag har spelat på servern. En till anledning att jag skulle vilja bli whitelistad är att det öppnar upp så många nya möjligheter för mig inom till exempel jobb, vilket gör det så sjukt mycket roligare att spela på servern. Det gör också så att jag känner mig som en del av communityt. Det gör det också mycket enklare för mig att förbättra mitt rpande.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderade av några kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få alla runt omkring mig att känna sig välkomna och att göra så att dem har roligt, medan vi håller en bra och seriös rp nivå. Jag vill också skaffa många nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har fastnat på den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka