Nekad Bog | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bog

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Boogey#3986

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån-Torsdag 08:00 - 01:00
Fredag - Söndag 09:00 - 02:00
Men det beror på om jag har något ärende att utföra.

Hur länge har du spelat på Unive? 275 timmar, runt 4 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle väll hålla koll på min omgivning och se till så att det inte är lalligt. Så att jag kan göra det enklare för staff teamet genom att banna folk som inte rpar seriöst, t.ex om någon bara går runt och hetsar. Vilket underlätar en del för staff teamet, eftersom att dem inte kan övervaka överallt 24/7. Men jag ska se till så att dem förstår vad de gjorde för någonting fel, så att de inte gör om det misstaget. Jag skulle också reviva någon om dem t.ex blev "utsatt" för lall. I vissa lägen skulle jag också lägga en svban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom att jag har hört väldigt bra saker om unive från många människor och jag tycker att det är en extremt rolig server när alla håller sig till en stabil rp nivå. Jag tycker också att det kan behövas några fler servervakter då staffsen redan arbetar så hårt och så mycket. Jag vill också kunna utveckla min rp nivå ännu mer. Det hade också förenklat de en hel del för mig eftersom att man stöter på lallare lite här och där, och det blir ganska jobbigt att inte kunna göra något i sådana lägen. Så jag siktar på att höja rp nivån på servern till högsta potential. Jag kan också hjälpa till lite med att få bort bilar som står lite konstigt på vägen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att bidra genom att minska på lallande och göra livet för staffsen lite mer simpelt. Jag kommer som sagt göra så att alla nya spelare har läst på reglerna och får en sådan bra spelar upplevelse som möjligt och att alla håller en bra rp nivå. Vilket kommer leda till att unive blir en "trevligare" plats. Jag kommer också dva billar som står lite knasigt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt då jag är väldigt aktiv på servern och jag tycker att jag kan bidra med en hel del, genom att hjälpa till med att t.ex dva bilar som står lite konstigt, lallare osv. Medan jag ser till så att dem förstår vad de har gjort för fel, så att de förbättrar sig. Vilket kommer att göra det enklare för staff teamet. Jag tycker också att det är väldigt störande när det är någon som inte håller en seriös rp nivå eller när ett fordon står mitt i vägen. Vilket kommer göra så att nya människor får en bättre spelar upplevelse.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag anser att det är ganska många lallare på unive. Jag tycker också att det är väldigt jobbigt när det t.ex står en bil mitt i vägen och man inte kan göra någonting åt det. Jag vill också se till så att alla runt omkring mig har det så kul som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några viktiga som, /kick /dv för att ta bort en bil. /svban en 30 minuters ban. /revive /toggleid för att se folks id utan att behöva klicka page down.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad när jag var ny på servern pågrund av suntförnuft, jag minns inte exakt vad jag gjorde, men jag minns att jag inte kunde några regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka