Accepterad Boel | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas

Vad heter du IRL? Joel

Hur gammal är du? 15, 05

Hur många timmar har du på Fivem? 500-700h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid gillat bilar och det känns som att det är min grej. Gått Fordon på Nobel och känner att jag är rätt man för jobbet. Tycker att de som jobbar på Brittas nu är lite sega och nästan aldrig i receptionen, man för aldrig hjälp när man vill köpa en lyxbil. Nu när chefen lämnat ser jag min chans att söka till mitt favorit jobb. Älskar allting som har med bilar att göra. Är väldigt duktig chef för den delen också, jag gillar att ha bra koll på min personal och se till att det alltid är folk på jobbet. Vill alltid att folk ska ha tillgång till en Brittas personal, de ska inte behöva vänta flera dagar bara för att köpa en lyx bil. Jag skulle vara rätt man för jobbet eftersom jag är väldigt duktig chef och behandlar jobbet väldigt bra, skulle aldrig göra något skumt som att ta pengar ur kassan eller sälja svart. Är en hederlig man som vill försörja sig och hjälp andra att få jobb. Även hjälpa att få hjälp med att köpa bil. Jag anställer inte vem som helst utan man måste ha ett bra cv och kunna sin grej, och veta ett o annat om bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på Autoexperten bredvid Brittas och tyckte det var väldigt kul, eftersom det involverade bilar. Nu har jag lämnat jobbet, men söker fortfarande något nytt inom bilar. Min karaktär har gått fordon på Nobel som gymnasium och har därmed ganska bra cv. Han gillar att handskas med bilar och han är väldigt erfaren. Då hans farsa och han brukade sälja och köpa in bilar i deras garage. Sökt till marjas lisas och brittas innan men aldrig blivit välkommen eftersom de inte har sökt anställda.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Joel Edberg, han föddes i sydöstra delen av England 2000 i en liten by med ett hjärtfel vilket gör att han har väldigt svårt för att prata. Han blev mobbad hela sin barndom för att han hade dom där felen det gjorde att han senare i livet blev otroligt ledsen över småsaker. Hans familj dog i tidig ålder så han fick bo på ett barnboende och han fick nog riktigt fort så han valde att rymma han snodde en moped av en vän han hade och tog första flyg till Sverige utan mat pengar eller boende... Han landade efter en lång resa i Karlstad och hittar då en snäll familj som märker att han inte har någonting med sig så han får flytta in oss dom.. Sedan 1 år senare så började han på fordon på Nobel så han har en grundläggande utbildning för att vara mekaniker.

Han är nu sugen på något nytt, men såklart måste det handla om bilar eftersom det är hans favorit intresse. Han har även väldigt många bilar själv, både snabba och utsällningsbara.

Han försökte sedan att bli anställd på brittas, men de sökte tyvärr inte personal. Han söker nu jobbet eftersom det är det bästa för han och han brinner för att meka och hålla på med bilar.

Nu väljer han att flytta och så hittade han det så kallade Multistaden dit ville han verkligen flytta han har fått höra att alla som bor där verkar som trevliga människor. Där söker han nu jobb för en, förväntansvis flyttning.

Joel är alltså en mycket laglig person som brinner för att köra och meka med bilar och försäljning han älskar hjälpa folk. Just nu jobbar han på Postnord och han tycker det är väldigt uttråkande. Varje dag klockan 5 så är han ute och plockar upp skräp för att hjälpa naturen.
Joel som person är väldigt omtänksam och hjälpfull person.

Hur ofta kommer du vara inne? Flera timmar om dagen oc väldigt mycket på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka