Accepterad Boel | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? Oliwer070

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade köra på en mc grabb på motorvägen. Vilket verkligen inte var meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var påväg upp mot paleto i teslan, jag tänkte inte på hastigheten och var inte jätte fokuserad eftersom det började bli natt och väldigt sent. Det kom en svår kurva och jag bromsade in lite, strax lite efter kurvan kom ett mc gång upp och jag han inte reagera. Det var ett mc gäng som tog upp hela vägen och jag bromsade in så gott jag kunde och reagerade. Jag hann väja lite åt höger, men det var försent.Så jag råkade köra över en av dem. Stannade in och bad så hemskt mycket om ursäkt och började få panik ig och funderade på vad jag hade gjort och fråga vad jag skulle göra. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rättvis ban och jag har förståelse för varför jag blev bannad. Jag förstår att jag inte ska kör för snabbt på motorvägen och vara beredd att bromsa in eller väja. Den var ju rättvis eftersom jag faktiskt körde på en grabb, men från mitt perspektiv var det inget jag kunde göra. Jag hade för hög hastighet och för lite tid att reagera. Om ni lever er in i

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat saktat ner och inte köra så fort, kunde varit lite mer "vaken" och hunnit reagera snabbare. Ber om ursäkt och förstår vad jag gjort fel. Ville visa polaren vad Teslan gick för, detta var väldigt dumt. Jag kunde ha förutspått händelsen lite eftersom det var lite tomt på motorvägen, så någon kunde ha kommit fram från vart som helst. Jag kommer tänka på det mer nu om jag blir unbannad, jag gjorde fel och har lärt mig av mitt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska ta det lugnt och vara beredd på att vad som helst kan hända. Inte max gasa på motorvägen, det är inte Autobahn och kanske sakta ner lite för mer tid att reagera om någon skulle hända. Försöka förutspå faror och ta det lugnt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top