Nekad Boel | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boel.

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953496650/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Boel

Vad är din discord tagg? Boel#2886

Vem var det som bannade dig? Oliwer070

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade köra på en mc grabb på motorvägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var påväg upp mot paleto i teslan, jag tänkte inte på hastigheten och var inte jätte fokuserad eftersom det började bli natt och väldigt sent. Det kom en svår kurva och jag bromsade in lite, strax lite efter kurvan kom ett mc gång upp och jag han inte reagera. Det var ett mc gäng som tog upp hela vägen och jag bromsade in så gott jag kunde och reagerade. Så jag råkade köra över en av dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag inte ska kör för snabbt på motorvägen och vara beredd att bromsa in eller väja. Den var hyfsat rättvis eftersom jag körde på någon, men det var verkligen inte mening och jag förstår var jag gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat saktat ner och inte köra så fort, kunde varit lite mer "vaken" och hunnit reagera snabbare. Ber om ursäkt och förstår. Ville visa polaren vad Teslan gick för, detta var väldigt dumt. Jag kunde ha förutspått händelsen lite eftersom det var lite tomt på motorvägen, så någon kunde ha kommit fram från vart som helst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska ta det lugnt och vara beredd på att vad som helst kan hända. Försöka förutspå faror och ta det lugnt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top