Accepterad boel | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285151013

Ditt Hex-ID: 1100001135d5b25

Vad är din discord tagg? loverboy boel#9282

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, är bannad från discorden jätte länge sen.

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står att jag är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Respektlös mot ägaren Philip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte riktigt, men skrev med JagHeterOskar, hade tidigare hoppat support och sagt att han spelade på en annan server, så han fick indragna roller. Sen så blev han unbannad och så sa jag lite dumma saker till han och philip som jag ångrar mycket. Jag var dum på den tiden och skulle vilja komma tillbaka, sen blev jag perma bannad och han fick tillbaka sina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va inte felaktig, jag var respektlös och dum, jag borde betett mig bättre helt enkelt. Men det var länge sen och jag har ändrats mycket. Ångrar de jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte från discorden tidigare. Kanske in game 1 gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, haft respekt och kontrollerat mina aggressioner bättre. Inte sagt massa dumma saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ha respekt och va snäll, sen har jag ändrats mycket sen dess också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Jag ger dig en till chans eftersom det gått ett tag, men framöver, bete dig inte som en idiot

Tillbaka