Accepterad Bodgein | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bodgein

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013332752/

Ditt Hex-ID: 11000013ec48710

Vad är din discord tagg? bodgein#3388

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? två veckor

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och powergamig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag falllde för grupp trycket vid q park hoppet de sa till mig att hoppa och jag gjorde det vilket var dumt för det är suntförnuft vilket betyder att det man dör skulle man aldrig görairl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag visade min vän och två andra var svartya marknaden låg och så blev jag frysen och sen bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte för det var mitt val att hoppa och falla för grupptrycket. det var fel för mig för jag riskerde att bli bannad och det fisste jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade problem Men jag kontakta support och vi fixa det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat skita i det och inte lyssna på gruppen reporta de som gjorde det och åkt därifrån utan att hoppa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aldrig falla för gruppen och att följa reglerna hårt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka