Accepterad Bodgein | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bodgein

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013332752/

Ditt Hex-ID: 11000013ec48710

Vad är din discord tagg? bodgein#3388

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? Tre dågar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde 150 i stan men sedan bromsa jag in för jag visste att man inte skulle köra 150 sedan körde jag sakta sista biten till vårat hus

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid mitt hus och snacka med bossen efter han kommit med sin bil till våtar hus och den var krockad så jag fråga vad han gjortmed bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var lite felaktigt för jag har sett på staffs arbeta på live streams och på philps lives och så fort någon kör snabbre en vad jag gjorde så brukar sattfsen pm till dem att lungna sig och då lunganr personarna sig men jag visste att jag körde sanbbt och sakta ner utan att få pm eller något ingame för jag visste att det var lite suntförnuft men jag skata ner för att inte jag skulle bli bannad jag blev inte bannad direkt utan jag han åka till gänghuset snacka med bossen om en viktig sak och då mitt i allt blir jag bannad. Jag vet det var lite suntförnuft och det var därföar jag skata ner för att inte bli bannad. Liksom jag tycker jag iallafal hade kunnat få ett pm ingame än att bli bannad 3 minuter efter när jag lungant mig själv. Det finns folk som kör mycket sämre en mig och inte blir bannade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade problem med en sak men det löste sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra laglit hela tiden men det var en sak jag skulle säga till bossen och jag var lite stressad och det var därför jag körde för vilket var dumt och jag ångar mig jälvigt mycket det var ju dumt av mig som vice för ett nystartat att bli banad andra dagen som gäng

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid köra saktta i stan även om man är stresad för det är fortfarande att regel broot jag bröt mot och jag ångar mig jätte mycket för det jag gjorde och det gjorde jag redan efter jag hade kört fort och det var därför jag sakta ner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka