Nekad Bodgein | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bodgein

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2009

Vad heter du på discord? bodgein#3388

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På sommarlovet kör jag hela dagarna. Sen när det blir skola kör jag från kl 14:00 - 20:30

Hur länge har du spelat på Unive? Med Whitelist i 2,5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle rensa servern från lallare och halv ooc pratare så gott jag kan. Jag kommer varna dem genom en kick eller ban. För dem ska fatta att om en support ser det kommer dem få en lång ban och dem kommer ångra sig och så. Sen skulle jag RPa som vanligt och bara rensa lite lallare under tiden jag RPar. Sen skulle jag DVa fordon som är i vägen och stör för RPn och varna folk i OOC och be staffs komma till ett visst ställe. För jag har sett ibland vid marja lisa och piren massa söndriga bilar och dem står hur som helst?! så är det inte i verkligheten då DVar jag alla fordon jag ser som inte är verkligt ställda.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Efter spelandes i över 360h på just unive. Då jag börjat bli väldigt mycket för denna servern och har sett många folk lalla och halv ooc prata. Sen är detta en stor rp server i Sverige, Så det kommer nya personer till servern ska det komma nya personer som servervakt och support och staff för att hjälpa till. Sen nu har jag börjat hänga med mycket kriminella och har fått nya vänner ic och ooc. Sen brukar en av mina vänner bli lite lallig när han är trött t.ex. döda någon för minsta lilla, det är bara för att han är trött och då kan en kick få honom och skärpa till sig. Sen har jag sett servervakter prata halv ooc som att säga ´´Hans hjärna krascha´´ och ´Blåa appen´´ sen också ´´ska vi ge han en flygbiljett´´. Jag har själv höllt på så men nu håller jag inte på så. Det är bara jobbigt i öronen att höra all denna Halv OOC. Jag serverboostar DC servern också.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer DVa alla fordon som inte är verkligt ställda och som är lämnade det är så sunt förnuft att göra det. Så jag kommer göra så gott jag kan genom att fordonen försvinner. Det är mitt första mål sen är det andra att få få folk sluta halv ooca och lalla det är vanligt men många andra får bort det eller gör så gott dem kan. Jag kommer satsa på dva alla fordon. Så alla har olika uppgifter kommer det bli bäst i SV communytin.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har kört på denna server länge nu och börjar bli erfaren så jag tycker det borde bli dags för mig att då ett jobb i servern. För ibland får jag tråkigt och har inget att göra då kan jag hitta lallare som jag kan kicka eller banna. Jag känner också att jag duger för att bli servervakt. Jag är inte bäst men jag tycker det passar mig och jag kommer nog gilla det.

Varför vill du bli servervakt? Jag hänger med många servervakter IC och några i dc OOC vi snackar och har det gött. Så jag tror dem kommer bli glada om jag blir Servervakt. Sen är jag Vice boss för ett gäng så det kan ju behövas kicka medlemmar när dem blir lite för lalliga. Så dem vaknar till liksom. Det kommer nog bli roligt att få testa servervakt rollen om jag får den.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon har ägt en server inte RP men en FiveM server. Dem man har som Servervakt är ju /svban (id) (anledning) /kick (id) (anledning) /dv /revive (id) /toggleid. Det är dem jag kan förtillfället som är till en servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja mest felaktiga sen 1 misstag jag gjort men har löst det och har roligt idag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka