Accepterad Boden | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273283109/

Ditt Hex-ID: 110000112a84425

Vad är din discord tagg? boden#1299

Vem var det som bannade dig? LOCO

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Oseriös rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att helpern ifråga inte kan se skillnad på olika sammanhang och har agerat på scriptsen enbart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän stod stilla sent på en fredag natt och ville röra på oss så vi började knuffas och driva med varandra som man gör på en sen natt, detta var inga stora slag utan 4-5 slag/puttar var. Vi ställde oss sedan med vår 3:e kompis som spelade music och började dansa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig då helpern enbart bannade för scriptets agerande, Vi som spelare kan inte styra exakt hur alla scripts ska spela ut och där av använda fantasin. Om vi inte kan använda vår fantasi för att utforska rp världen utan att behöva vara rädda för att en ny helper ska specca 5 sekunder och banna. Det hela blir ingen rolig server att spela på och därmed minskar aktiviteten. Har även gjort en anmälan mot staffen för att visa att jag verkligen inte tycker att det är såhär en helper ska agera, i den anmälan så förklaras hela scenariot mycket bredare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hets OOC,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut ingenting, står för allt som jag gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vissa helplers inte vill agera suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tänker han svara eller? Vad är den accepterade tiden från att tagga en annan staff till att den ska svara?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka