Accepterad bocko | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio.

Vad är ditt discord namn? G19@7146

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter osman big han är en kille som är är uppväxt i ett jobbigt samhälle han blir äldre och äldre när han är ungefär 21år gammal så bestämmer han sig för att fly han flyr långt bort från sin familj så dom aldrig ska hitta han igen. han var såååå rädd får sin familj. han bor i en stad som heter stockholm nu han har inga vänner men hans största intresse var vapen han har hört att denna stad han flyttade till var farlig så han bestämde sig får att köpa ett vapen när han köpt ett vapen så bestämmer han sig för att hitta ett krimminelt nätverk han letade och letade men han hittade inga men en dag såg han några blåaktiga killar han sprang fram till dom och frågade dom vad dom klallades för .dom sa surinios. osman frågade dom om det fanns platser dom svarade ja det gör det osman är med dom nu han har aldrig mått så bra sen han flydde hemifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att gör så att alla får ett roligt scenario tillsammans att folk inte tycket att jag är tråkig att jag ska leva mig in i min roll som om det var på riktigt liksom.att man inte ska bryra sin roll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig innebär det att man spelar sin roll och aldrig bryter den för att motparten får den mest äkta och realistiska känslan och i sin tur får även jag den känslan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått det mesta, RDM innebär att man slår eller dödar folk utan någon anledning. Det kan vara att man hamnar i ett bråk och väljer att slå ihjäl personen istället för att lösa problemet med att prata. COPBAIT är när man försöker att få polisens uppmärksamhet, det kan vara att man åker förbi polisen och pekar finger eller att man står vid ett rött ljus med en polis och kör mott rött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört unive tidigare i typ 2 år. så jag har rätt mycket erfarenhet av rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag gör denna ansökan för att kunna göra roligare scenarion med flera. så att folk tycker det är kul att rp,a

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka