Nekad bocko | Medlem ansökning [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? mio

Vad är ditt discord namn? mio09#7146

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter osman big. han är en kille som växte upp rätt tuft han var glad när han var liten men nu när han har blivit större så kommer alla känslor fram. osman har alltid varit intresserad av vapen. osman har nyligen flyttat in i denna stad. osman letar efter vänner och vara med. men för sirka 1 dag sen så fick han ett tråkigt sms där det stod att hans bror var död när osman var lite så var han och hans bror väldigt när. så osman var ledsen. en dag bestämde osman sig för att gå ut och festa och när han är ute och festar så träffar han en gammal kompis som hette set. set och osman började hänga mer och mer men en dag frågade set osman om osman var busig. osman svarade ja de är jag. man såg på set att han blev glad set er bjöd osman en plats i hans gäng osman blev jätte glad. efter några veckor så bestämde set sig för att sätta osman som vice boss osman är nu vice boss i ett gäng detta var hans största dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? fler roliga scenarion. och få fler folk att tycka denna rp nivån är så bra som möjligt. och hitta fler vänner på servern så det blir lika kul för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska leva sig in i rollen och inte bryta sin karaktär nånsin, för att ge motpartens det mest äkta och bästa spelupplevelsen som man kan få i ett spel som detta man spelar alltså sin roll för för att motpaten ska få en äkta upplevelse, och man förväntar sig det tillbaka.

Hur hittade du Unive? jag har fått tips av vänner och jag prövade och spela på denna server och den var jätte bra så jag vill ta ett steg längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka