Nekad bocko | Medlem ansökning [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? mio rosbo

Vad är ditt discord namn? mio09#7149

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter osman big. han är en kille som växte upp rätt tuft han var glad när han var liten men nu när han har blivit större så kommer alla känslor fram. osman har alltid varit intresserad av vapen osman har. nyligen flyttat in i denna stad han letar efter vänner och vara med. han fick ett tråkigt sms för sirka 1 dag sen där det stod att hans bror gått bort. han var ledsen och arg men osman bestämde sig för att gå med i ett gäng. han letade i flera veckor han hitta inget men en dag så träffade osman på en kille som hette set. set och osman var gamla barn doms kompisar set frågade osman om han var busig osman svarade ja de är jag. set frågade om osman ville gå med i hans gäng osman svarade ja de vill jag. de började men att osman var springpojke. set litade verkligen på osman så set bestämde sig för att sätta osman som !vice boss! osman blev jätte glad och nu är osman stor i stan han tänker inte lika mycket som förut han är mycket gladare nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra så att det blir fler roliga scenarion och få fler människor att ha det roligt. och jag kan försöka att höja rp nivån så mycket som möjligt så de blir lika kul för alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man lever sig in i rollen och inte bryter karaktär nånsin, för att ge motparten den mest äkta och bästa spelupplevelsen man kan få i ett spel som detta. Man spelar alltså sin roll för att motparten ska få en äkta upplevelse och man förväntar sig det tillbaka.

Hur hittade du Unive? jag har fått tips av vänner och jag prövade och spela på denna server och den var jätte bra så jag vill ta ett steg längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka