Nekad bocko | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? miorosbo09

Vad är ditt namn i verkligheten? mio

Vad är ditt discord namn? mio09

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Osman ali han och hans bror är födda i afrika när dom var 3 år gammla så blev dom lämnade på en strand efter 5 dagar så kom en gammal dam och hämta mig och min bror mohamed ali vi blev uppfostrade dör efter 12/13 år så flytta vi till sverige 2 veckor senare så hade min bror blivit kidnappad ja var arg ledsen så ja bestämde mig för att köpa ett vapen för det var mitt och min brors största intresse ja letade i flera dagar men hitta han inte efter 2 dagar fick jag ett sms från min bror det visa sig att han inte var kidnappad han var med i ett gäng de var min och hans störst dröm att få va med i ett gäng jaq letade upp vilket gäng han var med i det hette albanska maffian ja fråga om ja fick va med men då fick jag ett uppdrag jag skulle döda en kille från ett annat gäng som dom hade problem med 3 dagar senare skulle ja döda han jag fick en kniv av dom jag skulle smyga i grovestreet ja ser han jag smyger upp bakom han knivhugger han tar hans pengar springer allt jag kan till gäng huset när jag kommer dit står alla och skrattar att dom skoja ja blir sur springer tillbaka under bron där jag bor. 4 dagar senare får jag ett sms om att jag är med i gänget, jag blir super glad. och min och min brors dröm har gott i uppfyllelse

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det ska bli fler scenarion och roligare för andra. för att jag ska utveckla mitt rp så mycket som möjligt också

Vad kan du bidra med till serverns RP? fler roliga senarion. och försöka utveckla mitt rp så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag och min kompis ska göra ett butiksrån och ska fly från poliserna då skulle det inte vara så roligt om nån kom och tillexempel bara kom och förstöra tillexempel pitta oss om de var en random pistol

Hur hittade du Unive? jag har både googlat och fått upp förslag som tillexempel unive och när ja tästa unive de var det roligaste som ja någonsin kört på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka