Nekad bocko | Medlem ansökning [Ol1ver]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? mio rosbo

Vad är ditt discord namn? mio09#7149

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter osman big. osman är uppväxt i ett tuft klimat där han blev slagen som liten han blev större och större när han var 22 så blev det jobbigt för han han fick ett sms där det stog att hans bror var död han var väldigt när sin bror han var ledsen och upprörd. osmans intresse var vapen han besrämde sig för att gå med ett gäng han letade i flera veckor men inte hitta nån en dag så träffa osman på en kille i en bar dom kände igen varandra de visade sig att det var osmans barn doms vän set dom började hänga och en dag så frågade set om osman var busig osman sa ja de är jag set fråga om osman ville gå med i gänget osman svarade jaaaa de vill jag set gav osman lite uppdrag han skulle göra allt gick bra. nu är osman vice boss i los hermanos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? fler roliga scenarion och göra satt rp nivån blir bättre och roligare för fler människor. så de blir fler roliga spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för bästa upplevelsen i spelet man lever sig in i sin roll för att ge dom man spelar med och sig själv den roligaste och mest äkta spelupplevelsen. man spelar för motpartens vinst genom att till fullt ut spela sin roll och aldrig bryta den helt enkelt.

Hur hittade du Unive? sett mycket på tuben sen har jag har fått tips av vänner och jag prövade och spela på denna server och den var jätte bra så jag vill ta ett steg längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka