Accepterad bocko | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448208384/

Ditt Hex-ID: steam: 11000013ca6f8a0

Vad är din discord tagg? G19#7146

Vem var det som bannade dig? Merow

Bild på banmeddelande: bannad igenn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde banna mig för jag körde in i en bil och inte rpade vilket var dumt. sedan körde jag iväg o ds in i en stolpe vilket jag inte kan göra något åt. ska köra lungnare i stan nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in i en annan bil och inte rpade på skodor. sedan körde jag även för snabbt vilket var fel av mig, ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel. jag tänkte inte efter jag var dum som inte följde reglerna vilket var dumt av mig o detta kommer inte hända i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lite olika saker kommer tyvvär inte ihåt alla men ett av mina bans va anti cheat o sen har jag typ kört på ett berg o fått ban de dem jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat rpa som alla andra o följa reglerna o rpa på skadorna. o jag skulle tänka som om det var irl o inte köra som en idiot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag tar alltid lärdomar av mina bans inklusiv denna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka