Nekad bocko | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bocko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Länk till din steam profil: ^8G19_G19

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? G19_G19#7146

Vem var det som bannade dig? hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pbannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett grovt fel. och jag tycker att jag förtjänar denna ban. o fattar varför det blev som det blev. och jag hoppas nån gång att jag kan få en till chans men jag fattar om det tyvvär inte är möjligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg död sen spawnmenuade jag. och det va dåligt av mig och det fattar jag väldigt mycket. istället skulle jag bara ha blödigt ut o följt reglerna för bätter rp. och jag ångrar det jag gjorde .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban skulle jag säga. det jag gjorde var inte bra av mig det jag gjorde och det fattar jag verkligen. det jag gjorde ångrade jag mig groft över jag hoppas att jag kan få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg tyvvär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag verkligen kunnat göra. hade kunnat följa reglerna som all andra så hade jag inte suttit i denna sitz just nu o det fattar jag också verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort. det är as tråkigt att inte rpa saknar det jätte mycket. och jag önskar jag hade kunnat få en till chans men det är upp till er så klart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka