Nekad Bobxxman | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobxxman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad är ditt discord namn? Bobxman

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Glenn Larsson han barndom har varit bra mamman & pappan hade ett bra liv flyttade till bättre samhälle (Göteborg, de bodde i Stockholm kriminell ort) för att slippa på värka kriminelliteten till deras son, pappan var VD på Auto experten & mamman hade jobb på louis vuitton som bitr. chef, på Glenn's födelsedag (7års dagen) Börjad bil intresset bli stort för Glenn, han frågade sin pappa om han kunde få en bil. pappa sa "På din 16 års dag ska du få en bil.", Glenn blev jätte glad och spenderade mycket tid på att rita bilen han ville ha, det var en Volvo 760 D24Tic han önska sig. Tillslut kom 16 års dagen, Glenn var jätte taggad han hade pratat varje dag om den i 4 år, när dagen kom stog den utanför han var jätte glad han frågade pappa om dom kunde åka ut och övningsköra då sa pappa ja, dom satte på övningskörs skylten och började rulla, han hade små kört bil innan så han visste hur det fungerade. Pappa pratade mycket om skyltarna och så Glenn drog förbi driven på McDonalds då sa Glenn "Jag bjuder pappa." Då blev pappan glad och är väldigt stolt över han, spola fram tiden till 20 års åldern då han flytta till sin första lägenhet han var ledsen för att lämna sin pappa och han sa att han ska ta hand om bilen och aldrig sälja den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Denna frågan innebär att din part inte alltid måste vinna, till exempelvis att om man är polis & så är det skottlossning då måste inte det kriminella alltid vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a, jag är erfaren inom reglerna bred regel SUNTFÖRNUFT: Logiskt tänkande, META GAMING: Innebär att man ej får ta information från discord in i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bil och spel intresserad.

Nekad, utveckla mer på Vad kan du bidra med till serverns RP? Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka