Nekad bobsylten | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bobsylten

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad heter du på discord? bobsylten

Vad är ditt Hex:ID 110000162dab2bd

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo, jag skulle säga att jag drar till skolan först, sen drar jag hem. Tar något o käkar, sedan drar jag nog ut o kör fotboll i runt 30 minuter, för att sedan dra hem. Duscha o sedan dra in på unive Rollspel. Där jag brukar ta de lugnt, snacka med folk. (socialt Rpande) Såklart på helgerna, blir det ju längre framför datorn, då man kan vara inne på unive längre. Lite kortfattat: är bättre på att snacka än att skriva.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i runt 1 vecka, kommer inte riktigt ihåg, har ett minne som en sköldpadda.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ingen gång, är en trogen spelare som inte gör några typ av fel! Servern, man crashar när man går in. Löser när problemet är åtgärdat.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften som servervakt, skulle nog vara att jag är aktiv i både support ingame, håller koll så inga reglerbrottare kommer in o förstör servern. Skulle säga att servervakt är som mods högra hand,/bekänt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt, på denna underbara server, då jag har stor experience inom servervakt, även så att folk kan få en bättre upplevelse, på denna server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: folk som inte kan bete sig som staff. Sitter o spawnar fram saker, ressar i scenarion o allmänt ej kan bete sig. Dom passar verkligen inte in som denna roll. Korrpution: Att man tex, sitter med sina vänner, ressar i scenarion. Revivar dem när det behövs.

Nekad, du behöver vara medlem i 30 sammanhängande dagar innan du kan bli servervakt.

Tillbaka