Nekad bobsan@ | Medlem ansökning (abba)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bobsan@

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 1466535729

Vad är ditt namn i verkligheten? Haval

Vad är ditt discord namn? bobsan #2177

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 1999

Berätta om din karaktär. . Min karaktär heter bobsan han är uppväxt i ett ställe i afrika de har varit ganska tufft för han eftersom att hans familj hade inte pengar och inte rent vatten eller mat. Så deras familj letade efter mat i sopar och så vidare så de blev väldigt svårt för dem i livet. Efter ett tag fick han tag i ett sätt för han och hans familj att skaffa jobb och flytta till stockholm fast dem blev helt förånade när dem var där eftersom att stocholm hade så mycket mat och så mycket bilar och allt sånt bobsan fick ett jobb i ett cafe som han först tyckte var jätte svårt men efter ett tag så vart de enklare för honom. Hans föräldrar jobbade på en galleria på subwey dem var ju helt nya till allting och var helt hystreiska. Men efter ett tag vändje dom sig också. Men bobsan tröttna på att jobba på cafe så att han såg ju några gangsters ute på stan och då tänkte wow jag vill bli som dem. Efter några veckor samlade han mod och frågade skulla kunna få hänga med er dem svarade ja och sen blev han en boss så kom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är snäll och inte är inne för att förstöra för alla som faktiskt vill spela riktig rp. Och för att min rp nivå är hög, Jag lallar inte runt som det flesta gör pluse vill jag göra minnen med vänner och ha så kul som möjligt samt skaffa så många minnen som möjligt och skaffa jobb tillsammans och göra minnen. Jag är inte otrevlig mot nya och hjälper järna till ifall någon behöver hjälp med något

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få seriösa rpare och inga lallare och få servern till en rolig nivå med alla andra ig jag är en ganska alvalig rpare jag tar jobbet på allvar rp på allvar allt möjligt man kan ha kul ibland men sen ska man ta de på allvar för annars blir de inte kul och om alla tänker på sig själv och rpar på ett bra sätt då tror jag de här blir mycket bättre server än vad de redan är men servern är bäst ändå jag kommer göra mitt bästa för o göra rp nivån så bra som möjligt. Vad innebär det att man kan ska spela för motpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för ens egen vinning utan att man ska rpa för det som är verklighetstrott och inte att ha i ens baktanke att man ska vinna utan man kan låta andra personer i Unive att vinna.

Hur hittade du Unive? genom youtube,twitch,vänner och streams och när jag testade servern tyckte jag den var attraherad och tyckte att det var den bästa servern jag har kört och det är sveriges bästa server

Tillbaka