Accepterad bobooo | Medlem ansökning (darree)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobooo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad är ditt discord namn? Benjoo#2520

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobo Zackesson och år 18 år, han är uppväxt i en fin och rik familj men valde fel vänner eftersom han tyckte att vara rik och fin var för tråkigt så nu har han flyttat till Unive och lämnat sin familj i det förflutna. Det ända tog med sig är sin svin svenska attityd, orten kläder och 5 000 från farsan. Även om Bobo är en väldigt girig person så kan han vara väldigt rolig att jobba eller hänga med.

Bobo's intresse är att bli rikare än alla i sin familj tillsammans för att visa att han är självständig, på ett sätt eller annat. Men Bobo gillar "The Fast Life" alltså han är hellre kriminell än att jobba ett 9-5 jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rekommendationer, bra humor och sjuka scenarios eftersom jag har erfarenhet från massor andra olika amerikanska roleplay servers. Jag kan också hjälpa nya medlemmar att kunna uppnå sitt RP liv. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte kan göra orealistiska grejer när du till exempel är hälld gisslan. Eller om någon rånar en med pistol så kan du inte vända dig om och börja slå honom. Basically att du inte alltid kan vinna och att man måste förlora ibland

Hur hittade du Unive? Vänner som kör det, tiktok och twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka