Accepterad bobobobo0675 | Medlem ansökning[DANTE_SKILSS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobobobo0675

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? bobobobobobo122345_83476

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Ohlsson och han hade en väldigt lätt uppväxt och bodde rikt i Stockholm med sina föräldrar som var multi-miljonärer och han fick allt han pekade på (bortskämd). Hans dröm att bli en väldigt känd och bra advokat men han misslyckades med det målet och ville bli kriminell istället för att han tröttnat på att gå universitet och påbörja det kriminella livet och blev väldigt insatt och tungt kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som person kommer att bidra med en rolig rp, samt att jag kommer att bidra med en social rp som är seriös och kommer att lära ut min rp nivå till andra rpare så att jag blir ett bra rp exempel. Jag kommer att vara en seriös rpare och en rolig person att rpa med så att jag fler folk med mig som kommer att rpa som mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska spela för båda parternas vinst innebär att man ska spela så att båda parterna ska vinna/roligt scenario t.ex. om jag gör ett rån i en butik och jag tar min ubåt och rymmer det är PWG och att inte spela för motpartens vinst eftersom att man har ett garanterat vunnet scenario eftersom att man rymmer med ubåt direkt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och jag kan alla grundregler so ä t.ex. är RDM, VDM, PWG och METAGAMING dessa innebär RDM - Random Deathmatch och innebär att man skjuter/dödar folk helt utan anledning. VDM - Vechile Deathmatch att man använder bilen som ett vapen. PWG - Powergaming att man rpar på krafter som är omänskliga. METAGAMING - Man använder sig av information som din karaktär inte vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på någon annan server innan men minns inte namnet på den eftersom det var länge sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. behöver inte berätta något mer om mig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka