Nekad bobobobo0675 | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobobobo0675

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Ditt discord namn: bobobobobobo122345_83476

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? LK040

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslut togs på grund av att vi påbörjade en biljakt nere vid mekonomen med några individer och sedan under denna biljakt efter kanske fem minuters jagande flyger deras bil upp och ner utanför securitas och vi ser detta som en chans att ta de och vi gjorde det och därför tror jag att beslutet togs, beslutet togs för att jag riktade precis utanför securitas utan mask och sådant. Beslutet togs för att jag kidnappade utanför securitas där det finns kameror och jag gjorde det utan mask som gör det odiskret och sunt förnuft.

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslut är felaktigt genom att han först bara ger mig en krim varning och sedan en minut senare ska jag hoppa supp där han drar mina roller för att Classic sa att det var orättvist att min kompis fick indragna roller men inte jag. Dessutom får jag dubbla åtgärder, det började med en krim varning och sedan till indragna roller för att Classic tyckte det var orättvist. Dessutom får man råna/kidnappa på en offentlig plats om det går snabbt och om det inte är någon annan i närheten och om man flyr platsen direkt som vi gjorde. Jag hade ingen krim varning sedan tidigare och att LK040 sa att jag bara skulle få krim varning för att jag var påväg att bli grön spelare medans han andra var orange spelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan skicka pm till den person som läser denna överklagan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka