Accepterad bobobobo0675 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobobobo0675

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? bobobobobobo122345_83476

Vem var det som bannade dig? MrPotato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-16 234200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i någon med flit genom att jag pitta en tyngre bil med en lättare bil. VDM (§ 4.1b)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag vart bannad stod vi vid sjukan och diskuterade lita med några indvider och sedan när vi ska åka iväg så kör denna BMW:n framför oss och åker in i oss och jag trodde att de gjorde det med flit så jag pittade tillbaks och sedan åkte jag hem till gäng huset och då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger att bannen inte var felaktig genom att jag som person bryter mot en huvudregel genom att jag kör in i de framför mig även om de inte menade det. Bannen är återigen inte felaktig för att det är jag som bryter mot en grundregel och förstör de andra spelarnas RP genom att pitta de så deras bil går sönder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för POWERGAMING genom att jag inte RP:ade tillräckligt på mina skador och det har jag även utvecklat genom att jag kollade på klippet som jag fick som bevis och studerade mina misstag och har utvecklat min RP på skador när jag krockar eller blir skjuten/skadar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på serverns regler lite mer, även använda mig av kommunikation istället för att göra något utan och reflektera över scenariot som skedde och jag kan lära mig av mina misstag och detta misstag kommer ej att ske igen och tänka på andras spelar upplevelse. Kommer även att reflektera händelsen så jag slipper få en ban för VDM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag ej ska pitta in i andra bilar som är dubbelt så stora och tyngre och förstås att inte pitta över huvudtaget och att VDM är ett regelbrott och genom att jag bryter mot denna regel förstör jag andras spelar upplevelse, jag skulle även tänka innan jag körde in i dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. (förstör lördagsgibbet)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka