Accepterad bobo10 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobo10

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? chris

Vad är ditt discord namn? bobo.000

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. ja han heter Leon 20 år har en lilebror som heter abbe salamovic han gillar fotboll och dom gillar att spela baseboll med varandra och dom har en mamma och pappa mamma dom ser ut som tvilingar och dom har alltid roligt och abbe är en person som bara gillar att ha kul och bli lätt arg om han inte får som han vill han är 10 år yngre än sin lilebror som heter abbe och är 8 år gammal och som är jätte cool abbe har 3 förebilder sin storebror mamma och pappa han älskar att åka bil och spela fotboll han flytta från staden för 2 år typ när han va 6 år han ville flytta till en annan stad för att testa något nyt men nu ville hans storebror att han flyttar tillbaka så då tänka jag lite och sen sa jag okej då jag flyttar tillbaka då det va allt om mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer ha roligt ingame och va med många ingame och vi kommer skratta mycket och ha kul jag kommer rpa med min bror

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara du som rpar på en sida ska ha kul tillexemple att jag dödar någon då blir det inte så roligt för den andra att man ska göra det roligt för båda partnerna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom. man får inte rdma inte vdma. suntförnuft. powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope de chill

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka