Accepterad bobo10 | Medlem ansökning [Vaanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobo10

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Chris

Vad är ditt discord namn? bobo.000

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Gustavsson och är 23 år gammal och gillar spela hockey. Leon och hans föräldrar bor i Stockholm. Hans mamma och pappa var knarkare under hela hans upp växt. Leon tyckte inte om hans mamma och pappa därför rymda han hem ifrån och så var han borta i ett och ett haft år. Leons mamma och pappa märkte inte att han var borta på 1 vecka. När dom insåg att han var borta så ringde dom polisen och la en anmälan på att Leon var försvunnen. Polisen hörde att Leons mamma va påverkad och därför sickade polisen en bil till Huset dom bodde i och grep Leons mamma och pappa. 2 år senare kom de ut i tidningarna att dom hade hittat en ung kille under en bro i södra Stockholm. Leon hade både pistol och droger i hans fickor.
Dagen efter så fick hans mamma och pappa åka in till sjukhuset och ta farväl från deras son. Han va väldigt lugn och kunde kontrollera stress väldigt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp, och jätte roliga scenarion. Jag är en social erfaren och kreativ spelare, jag har rpat på en annan server så jag jobbade hos sjukvården. Och jag
kan jobba på ställen som de inte jobbar många på så jobbet blir mera aktivt som t ex om inte meko har en chef så kan jag bli de och göra de aktivt. Jag kommer göra allt för mitt jobb, om jag till exempel jobbar inom polisen så gör jag vad som en krävs för att stoppa tjuvarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda partners och inte bara tänka på sig själv. Och man ska spela för att ha roligt inte för att bara vinna hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, copbait= försöker få polisens uppmärksamhet. Combat logging= Man stänger av i ett scenario. Sunt förnuft= man ska ha ett logisk tänkande som tex inte bära mask på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag efter som jag har rpat på många olika servers så har jag mycekt bra erfarenheter erfarenheter. jag kan dels rpa bra och de är därför jag vill gå till unive för jag har hört många ryckten att unive har bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi och ADHD.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka