Accepterad bobo10 | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobo10

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Chris

Vad är ditt discord namn? bobo.000

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Matteo Gonsalez och han är 1.90cm lång och han är 20 bast. Han kommer från Norge under hans uppväxt så var han ganska bortskämd då hans föräldrar hade en ganska stor förmögen het av pengar. Dom bodde i en väldigt dyr och stor villa med väldigt stor tomt. Han gillade inte skolan då han blev retad och mobbad så han fick göra sitt skolarbete hem ifrån. Han drömde alltid om o bli en framgångs rik man som jobbar på mekonomen han har alltid varit intresserad i bilar då han hjälpt sin pappa o mecka med hans bilar hemma i garaget. Han har alltid sätt upp till sina föräldrar efter som de hjälpt han i sina jobbiga situationer i livet hans pappa har alltid hjälpt han i sitt skolarbete om han legat under i sina läxor eller om han bara vill ha hjälp med sina läxor hans mamma har alltid visat han hur man lagar mat på de perfekta sättet så han har verkligen tagit lärdom av det o kan laga de flesta maträtterna så han har väldigt mycket intressen på vad han vill bli när han blir äldre men han kan bara inte bestämma sig men hans pappa har alltid sagt satsa på mekonomen du kan jätte mycket inom bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp samt rolig rp, bra rp nivå, och även roliga scenarion,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på alla och inte bara på sig själv och att man inte bara kan spela för att vinna hela tiden för motpartens måste också vinna för annars så kommer dom tycka det blir tråkigt efter ett tag och sen så kommer ingen vilja spela mer för dom tycker det blir tråkigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, copbait= försöker få polisens uppmärksamhet. Combat logging= Man stänger av i ett scenario. Sunt förnuft= man ska ha ett logisk tänkande som tex inte bära mask på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag efter som jag har rpat på många olika servers så har jag mycket bra erfarenheter. jag kan dels rpa bra och de är därför jag vill gå till unive för jag har hört många ryckten att unive har bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi och ADHD.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka