Nekad bobo göransson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobo göransson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427982463

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Larsson

Vad är ditt discord namn? oohhhbabo#9130

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Namn: bob göransson
Ålder: 23
intressen: gillar att åka motorcykel på sin fritid.
bakgrund: när han var liten bodde han i Göteborg/Sverige sen när han blev 16 och skulle börja gymnasiet flyttade han till Jönköping och pluggade där tills han blev 19år dåhan flyttade till unive sen dess har han jobbat som gruvarbetare i unive city.
känslor: han är oftast glad men han kan lätt bli irriterad om någon är jobbig eller störig mot honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på Unive för att om jag blir medlem så kommer mitt mål vara att Unive kan bli en server där personerna som kommer till Unive kommer att ha en bra stund när dem kör rollplay och att dem kommer ha väldigt kul samtidigt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de som fick mig att vara intresserad av unive var att mina kompisar brukar spela de och dså börjad jag kolla på en streamer som spelade på unive och tyckte de såg väldigt kul ut och han körde på unive

Hur hittade du Unive? min kompis spelade på unive och sa att jag borde joina

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så kul som möjligt men också se till så att andra har en så kul och trevlig stund som möjligt när dem är inne på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål att uppnå på Unive är att jag kommer att ha en rolig och trevlig stund när jag är inne på Unive och är med vänner och andra personer som jag mötter

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka