bobo göransson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198427982463/
Ditt Hex-ID: 11000011be0ca7f
Vad är din discord tagg? Larsson#3477
Vem var det som bannade dig? ~akam_p
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag försökte slå en grabb
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb körde in i min bil med sin bil sen senare börja han och hans kompis snacka massa skit om mig sen försökte han slå mig typ 5 gånger så jag försökte slå honom 2 gånger sen blev jag avstängd efter de
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker dehär är felaktig ban för han slog mot mig 5 gånger sen sa jag sluta men han sluta inte då försökte jag slå tillbaka 2 gånger
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte försökte slå honom och åkt där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att de bara är att skita i dom och dra där ifrån
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011be0ca7f
Vad är din discord tagg? Larsson#3477
Vem var det som bannade dig? ~akam_p
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag försökte slå en grabb
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb körde in i min bil med sin bil sen senare börja han och hans kompis snacka massa skit om mig sen försökte han slå mig typ 5 gånger så jag försökte slå honom 2 gånger sen blev jag avstängd efter de
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker dehär är felaktig ban för han slog mot mig 5 gånger sen sa jag sluta men han sluta inte då försökte jag slå tillbaka 2 gånger
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte försökte slå honom och åkt där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att de bara är att skita i dom och dra där ifrån
Har du läst våra regler? Ja