Nekad Bobo.11k | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: xaxadakdajdagaxavbdhabx haxbawbdageyaavxhabhauwehauea.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ör att jag gjorde fel genom att jag sköt medans jag bärde på en person som jag skulle kidnappa eftersom att motparten hoppade ut ur bilen och sköt medans vi riktade jag vill bara säga att det var i sista utväg jag gjorde det och att jag skulle ha dött om jag inte gjorde det vilket jag ber om ursäkt för att jag gjorde och ångrar mig grovt nu efter åt eftersomatt alla mina roller drogs också på grund av att jag var testmedlem på dag 9. Men jag tycker själv att staffsen sköte det bra i support och var trevliga och gjorde så man förstod att man gjort fel vilket jag uppskatar. Det var somsagt i sista uväg men det är inget jag skyller ifrån mig på eftersom att det fortförande var fel gjort av mig jag ber som sagt om ursäkt för detta och om ni ger mig en till chans så kommer det här inte att hända igen eller något annat regelbrott eftersom jag kna bättre än dte här och kommer förbettras. Jag har ju nu i efter han fattat och då lärt mig av min ban och om jag får en andra chans så kommer detta regelbrott inte att ske igen från mig eftersom jag fick min ban så har jag då lärt mig att man abslolut inte får skjuta medans man bär någon eftersom det tas som powergamming jag tänkte att man fick göra det i sista utväg vilket jag inte skyller på men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde och nu har jag då lärt mig av den så det kommer inte ske från min sida igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runnt med min polare som vanligt och rpade senn så kom en bil så åkte vi fram till den och snackade i några minuter sedan där efter så hoppar vi ut framför bilen och riktar mot dom då så hoppar dom inte riktigt ut direkt vi väntar 30 sekunder kanske så hoppar två stycken ut jag bär upp en och sen så riktar min polare på dom andra i bilen sen så hoppar en till i bilen ut och börjar skjuta då så ser jag det och han har precis dödat min polare då ser jag hur dom börjar dra vapnet mot mig då så börjar jag skjuta vilket nu i efterhand så fattar jag att det är fel vilket jag ber om ursäkt för och det kommer inte att ske igen i framtiden. Sen efter så tog jag min polare till sjukan sen efter det så fick jag en massa taggs då efter så skrev dom till mig i pm att jag skulle hoppa support och då när jag var där så visade dom mig clip och sa vad som skulle hända det var bra utfört i support och dom var trevliga vilket jag uppskata eftersom att vissa staffs är väldigt hård i support när man gjort fel och inte visar vad man gör för fel utan bara banner men dessa staffsen var otroligt trevlig i support och visade vad jag gjorde för fel och förklarade sedan efter så lämnar jag support och sen då så får jag en 12 dagar ban med allt indraget eftersom att jag var på min test period dag 9. Men jag förstår att jag gjorde ett misstag och dettat kommer inte att ske igen från min sida då jag lärt mig och förstod vad för fel jag gjorde jag ber som sagt ursäkt för det jag gjort och det kommer inte att ske igen om ni ger mig 1 till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel men jag fattade inte att det var fel i stunden vilket jag sen förstod när dom tillkallade mig till support jag ber om ursäkt för det och det kommer inte att ske igen eftersom att jag nu har lärt mig a mitt mistag som jag gjorde. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde och det kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har många tidigare bans 28 stycken jag har blivit bannad för nästan alla möjliga saker men jag lär mig alltid av min ban denna bannen har aldrig hänt mig innan eftersom jag inte trode det var ett regelbrott men det har jag nu lärt mig att det är och det kommer inte att hända från min sida igen mitt mål är att bli en grö spelare eftersoma tt man alltid saknar unive efter att du gjort något och du ångrar dig enormt vilket jag gjorde efter detta scenario men som sagt jag ber om ursäkt för det jag gjort och det kommer inte att ske från mig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte skjuta medans jag bärde han och istället släppt honom det var dumt gjort av mig och jag ångrar det enormt och om jag får en till chans så kommer det inte att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av denna ban eftersom att jag inte trode att det var powergamming att skjuta medans man bär någon men det kommer absolut inte att hända igen jag ber så hemskt mycket om ur säkt för de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka