Nekad boblunggren1 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boblunggren1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sebbeblom/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? 125cc #6885

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Bob är en 21 åring fantasifull karaktär som längtar efter något nytt och spännande, Han är trött på den tråkiga vardagen som bara går på repeat och repeat. han bor med sin familj i ett hus i Uppsala ormåden man vill helst av allt flytta hemifrån och starta ett nytt liv. barndomen var alltifrån fläckfri det var mycket bråk hemma vilket gjorde att han vände sig till andra kretsar som gjorde att han började ta droger och började små sämre. Hans största intressen var motor fordom tex crossar bilar motorcyklar. idag bor bob i ett fin villa i Bromma med ett stort garage med hans favorit bil BMW m5 och två nya crossar. Han bor i huset med sin fru och två barn. Dax länget så jobbar han med en el firma som går rätt bra de är därför han har råd med sin dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Efter som jag tycker de är en bra server med bra RP och sköna människor. jag skulle bidra med till bra stämnign på servern och se till att alla har de bra på servern. Om jag skulle bli medlem på unive skulle jag göra så de blir hög rp. vill göra andras upplevelse bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en skön och bra stämning och vara hjälp samt positiv inställning till att lyfta andra så de har någon att spela med. hjälpa andra spelare med skön Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela till andrsas fördel ovavsett hur de står för sig en själv man ska tänka på de andra och se till att de har det roligt när man spelar på serivern

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som tipsade mig om unive Rp tyckte de lätt kul så testade och nu är jag och är fast i det. har sätt lite på youtube ochså.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka