- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sebbeblom/
Ditt Hex-ID: 1100001416d9ebe
Vad är din discord tagg? 125cc #6885
Vem var det som bannade dig? maze4k
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? KAN INTE TA EN SKÖRMDUMP MEN DE ÄR MIN GAMMLA för jag hade mask på mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spånade in i gamet och tog min bil och åkte och glömde ta av masken
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vne hade bara mask kanske tyckt att man kan säga till eller typ ge en timme
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja två gånger en gång för jag körde in i en killem och en gång för jag sköt direkt i mitt gäng hus.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit av masken
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid ta av mask
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 1100001416d9ebe
Vad är din discord tagg? 125cc #6885
Vem var det som bannade dig? maze4k
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? KAN INTE TA EN SKÖRMDUMP MEN DE ÄR MIN GAMMLA för jag hade mask på mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spånade in i gamet och tog min bil och åkte och glömde ta av masken
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vne hade bara mask kanske tyckt att man kan säga till eller typ ge en timme
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja två gånger en gång för jag körde in i en killem och en gång för jag sköt direkt i mitt gäng hus.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit av masken
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid ta av mask
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja