Accepterad boblunggren1 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boblunggren1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad heter du på discord? 125cc #6885

Ange ditt födelsedatum 12 April 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. 5-6 timmar per dag helger kan vara olika då jag har träningar och så men skulle säga minst 2-6 timmar per dag.
måndagar 14:00 18:00
tisdagar 15:00 20:00
onsdagar 15:00 21:00
torsdagar 14:00 21:00
fredagar 16:00 02:00
helger kan variera minst 6 timmar iallafall

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan den 20 december.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) De står att jag blivit bannad 0 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv uppgift är att underlätta staff arbetet som tex städa servern med att ta bort övergivna bilar och kicka alla lallare på servern och dem som ej följer reglerna

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill under lätta alla staffs abete och vill vara delaktiv i serverns help team. vill göra rent på servern på onödiga saker som tar plats på servern. om jag blir sv ska jag se till att alla följer våra regler och inte lallar och att dom har bra rp nivå samt bidra till bra rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att vara sv och ha kommandon kan vara frestande där men miss brukar sin tilit sedan leder de till antigen abuse eller korruption. missbrukar är att man använder sin makt när det verkligen inte behövs.1680318940453.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka