Nekad Bobish69 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ska1man

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838966923

Ditt Hex-ID: steam:1100001345fea8b

Vad är din discord tagg? byggare bob#0489

Vem var det som bannade dig? Moon boy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror, [VET] Varför dom valde att banna mig, Jag gjorde fel och dom tog åtgärder på detta. Orsak: NLR, Combat-logging samt Korruption. Jag jobbade på sjukvården och tog ut first aid eftersom det behövs, när man är sjukvådare. Min kompis som var med mig behövde ha läkemedel. Han frågade en i ledningen om han fick och han sa Ja, det var informationen jag fick, det var verkligen inte menat att det skulle bli korruption.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid sjukhuset och var i tjänst, skulle efter gå ur tjänst. Jag var där på baksidan av sjukhuset och skulle ta läkemedel, min kompis var också där på platsen. Han sa till mig att han behövde läkemedel. Jag svarade tydligt: Jag behöver tillstånd av en högre uppsatt. Han frågade en i ledningen, vad jag fick veta och han sa att han fick ta några first aid. Jag tänkte då att ja, ha nfick tillstånd och vi på sjukvården kan ej neka till vård. Så han fick några first aid av mig som jag köpte ut från kassan. Sedan så C-loggade jag, det var VÄLDIGT dumt av mig, anledningen till detta är för att jag blev lootad rakt av. Jag ångrar att jag c-logga från första början, jag kom sedan in igen och spawnade senaste och bad om ursäkt i dc, samt ooc. Vi fortsatte scenariot där jag var död. men jag förstår felet och erkänner att jag gjorde fel. NRL, jag blev dödad och skulle ta han, men jag RP:ade på att jag fick information av en kompis vad denna individ hade gjort mot mig. Så jag kom tillbaka till han. Förstår fe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag är fullt ut medveten om detta. Jag vet reglelbrotten jag gjort, Combat loggning, NLR, meta och korruption. Jag står för det jag gjort och vill ej komma tillbaka för att förstöra. Vill visa det jag kan och min goda sida av mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar lärdom av mina bans av att tänka om och göra rätt. Vid detta tillfälle så ångrar jag det stort, jag tar på mig detta upp till 100% Jag förstår på båda sidorna varför han bannade mig samt vad jag gjort för fel. Det var nu ett tag sedan Moon Boy bannade mig och jag vet efter all denna tid som gått samt när jag fick bannen. Ja, jag gjorde fel!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat göra på ett helt annat sätt, en vad det i slut ändan blev. Jag förstår vad jag gjort och ångrar det, det var ett dumt, väldigt dumt beslut av mig att göra det jag gjorde, jag säger ej detta bara för att smörja och komma tillbaka, jag blev bannad för

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag, samt tänk på regel brotten jag gjort. Om jag får en chans tillbaka till Unive Roleplay så kommer jag att visa min goda och smartare sida av mig. Jag har en annan FiveM server, det är inte en roleplay server utan en lall/dev server som jag har som ett litet extra protject

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka