Nekad Bobi | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477875813/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a74e465

Vad är din discord tagg? bobi9829

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-23 182337.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tyckte att jag hade brist på social rp. Jag hoppade ut ur min bil med avsikten att döda dem i bilen, när man kanske istället kunde skjuta mot däcken och försöka kidnappa. Därav brist på social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några i mitt gäng jagar en bil efter en skottlossning, flera av bilens vänner kommer och hjälper. Det är ganska tydligt att det kommer bli ännu en till skottlossning. Jag bestämmer mig för att hoppa ut ur bilen och rikta , istället för att skjuta bilens däck eller bara hoppa in i min bil igen så skjuter jag mot föraren och prickar, vilket kanske var rätt dumt nu i eftertanke. Därefter bryts en stor skottlossning ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig, jag gjorde fel det var jag. Jag hoppas bara ni kan ge mig en andra chans. Jag vet att jag kan bättre och det vill jag bevisa. Det är inte kul att vara bannad, speciell nu över helgen. Vill gärna rp, jag hoppas bara ni kan lita på mig. Det var väldigt dumt, speciellt när ni har skickat ut att man ej ska göra så. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, det var dumt och jag fattar att ni banna mig, men hoppas ni kan ge mig en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad jättemånga gånger, dem flesta är från när jag var ny till rp. Efter varje bann har jag tagit staffsen råd, så jag kan undvika problem i framtiden. Samma gäller denna gång. Berra berätta hur jag egentligen ska göra i sådana scenarion, så nu vet jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst så skulle jag avstått att skjuta från första början, jag hade min chans att fly men jag tog den inte. Ifall jag nu bestämmer mig för att skjuta, så kunde jag i alla fall skjutit mot däcken eller bara riktat, för att försöka kidnappa. På så sätt göra det roligare för både mig och motparten. Inte så kul att dö om jag nu får säga det själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart, tänk till innan du skjuter. Rpa mer socialt, gå inte alltid för at döda. Det blir roligare om man istället ger dem andra en chans eller kidnappar. Alltså rpa mer socialt och rpa för motparten och inte bara för dig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka