Nekad Bobi | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477875813/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a74e465

Vad är din discord tagg? bobi9829

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-20 152308.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hoppade ut ur min bil och sköt mot föraren, istället för att sikta mot däcken för att sedan försöka kidnappa dem i bilen. Därav brist på social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några i mitt gäng jagar en bil efter en skottlossning, flera av bilens vänner kommer och hjälper. Det är ganska tydligt att det kommer bli ännu en till skottlossning. Jag får ett läge att hoppa ut ur min bil och rikta. Istället för att skjuta bilens däck eller bara hoppa in i min bil igen så skjuter jag mot föraren och prickar. Senare blir jag tagen i support och nu sitter jag här och skriver en överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag begick fel och det accepterar jag. Ska inte sitta här och käfta emot, det är bara onödig spenderad tid. Däremot tycker dock att åtgärden kunde varit annorlunda. Visst så gjorde jag fel och rpade inte mitt bästa just då. Men jag kan tycka att det är lite orättvist att banna folk som egentligen inte hör hemma här i överklagningarna. Jag är inte van vid att bli bannad och har en rätt så ren historik under min 3år på unive. Så att banna någon i 7 dagar efter ett litet fel kan jag anse som lite udda. Visst så ska man inte komma undan med regelbrott bara för man är en bra rpare. Men om man bara kollar på rpare dåliga sidor så är det klart att man hittar regelbrott. Även det bästa rparna har begått och begår ibland regelbrott. Därför ber jag dig snällt att ha i åtanke att unbanna mig. För jag kan lova dig att det inte är kul att sitta och skriva det här, när jag mycket hellre rpar och bidrar till den bra sidan av krim rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad jättemånga gånger, dem flesta är från när jag var ny till rp. Efter varje bann har jag tagit staffsen råd, så jag kan undvika problem i framtiden. Samma gäller denna gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst så skulle jag avstått att skjuta från första början, jag hade min chans att fly men jag tog den inte. Ifall jag nu bestämmer mig för att skjuta, så kunde jag i alla fall skjutit mot däcken eller bara riktat, för att försöka kidnappa. På så sätt göra det roligare för både mig och motparten. Inte så kul att dö om jag nu får säga det själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag. Kanske inte skjuta vid alla tillfällen jag har, och om jag nu skall skjuta så är det bättre att kidnappa och inte döda. Så man slipper dels tråkig rp men också problem. Döda gäller vid sista utväg, inte om du har övertaget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka