Accepterad Bobi | Ansökan till Staff [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob

Ditt discordnamn: bobi9829

Ange ditt födelsedatum 31 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli staff för jag gillar att hjälp till och vill utveckla rpn på unive. Jag vill få spelarna på unive att känna att de har kul när de rpar och inte se till att de inte springer runt massa problemspelare och bara ställer till. Alla ska ha kul, även om de förlorar scenarion. Kommer se till så problemspelarna går och nya bra rpare kommer. Kommer speca i många scenarion och se till så inga regelbrott sker. Jag tror Staff jobbet kommer vara jätte kul och kommer se fram emot att se serven och dens spelare utvecklas. Som staff kommer jag vara neutral mot alla spelare och sätta dem rätta straffen även om det är en som jag känner väldigt bra. Hoppas jag får chansen att bli staff, skulle uppskattas jätte mycket Mvh Bob/Bobi.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker RPna på vissa är lite sisådär, t.ex på piren eller sjukhuset finns det alltid mycket folk och men mycket folk kommer lallarna och dem som bara vill förstöra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska få dessa personer att få bättre RP nivå och få dem förstå att det är kul och RPa på unive och det finns oändligt med saker man kan Rpa som. Om jag blir staff vill jag skulle jag också vilja bli Rp ansvarig och hjälpa folk få bättre rp nivå. Tycker också det är viktigt med RP introduktion och ska försöka få många nya men också folk som kanske kommer tillbaka från en paus från rp komma på dessa och lära sig bli bätter RPare.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ta sitt arbete seriöst och bemöta all trevligt, tycker det är jätte viktikt att lyssna på båda sidor och höra var och ens förståelse av de som hänt. Som professionellt ska man inte lalla med sitt staff arbete och men man ska göra det bra och professionellt. Som staff ska man också respektera dem man jobbar med och inte sitta och -repa andra staffs, men det är väldigt bra att + repa.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skolveckor:

Måndag: 14:30 - 22:00

Tisdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 15:30 - 22:00

Torsdag: 15:30 - 22:00

Fredag: 15:30 - 02:00

Lördag: 17:00 - 02:00

Söndag: 15:00 - 22:00

Men man kommer alltid kunna nå mig via discord. Tiderna kan alltid variera man ska försöka hålla dem så bra som möjligt och kanske vara mer aktiv än vanligt :)

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varigt staff tidigare på unive, så jag vet hur det fungerar och så.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, lite osäker på ämnet och hur man gör osv, men alltid öppen för att testa nya saker så i framtiden kanske.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka