Accepterad Bobi | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobi

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob

Vad heter du på discord? Bobi#9829

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15.30- 22.00
Tisdag: 15:30-18.00
Onsdag:15.00-21.30
Torsdag: 15.30-22.00
Fredag: 16.00-00.00+
Lördag: 10.00-12.00 sedan 16.30-00.00+
Söndag: 10.00-12.00 sedan 15.30-22.00
Allt kan variera om jag t.ex ska ut men kompisar men ska försöka hålla dessa tider.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 7 gånger. https://gyazo.com/72f096ab724383cd1f06ebc818397fac

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att övervaka spelare som gör fel och bryter mot reglerna. Server vakterna ska inte bara leta efter fel men om dom stöter på en som gör fel och bryter mot reglerna när dom RPar så kan dom kicka den från servern så den som blev kickad vet att den gjorde fel. Servervakter ska avlasta staff-teamet men göra det professionelt. Servervakt är som det låter en vakt över servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt för jag gillar att spela på servern och att hjälp till, ser ofta många som gör fel och bryter mot serverns regler. Jag vill hjälpa till så att alla ska få en högre RP nivå och spela och ha det kul. Har bara spelat på unive i 3 månader men sätt väldigt många som bryter mot reglerna och gör fel, jag vill sätta stop för detta och hjälpa dem som inte vet att dem bryter mot reglerna och vill att alla ska ha det kul när de RPar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kan t.ex om man är i en skottlossning om ett gäng och andra gänget dödar någon på din sida då kan en servervakt reviva den personen för att vina scenariot. Abuse kan också vara om man använder toggelid som ett wall hack och se igenom väggar. Men också att kicka folk för att vinna ett scenario t.ex om du blir rånad och du väljer att kicka rånarna för ingen andledning, bara för att du inte vill förlora dina saker. Men korruption och abuse när när man avnäner sina perms till att t.ex vinnna i scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka