Nekad bober | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bober

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bober

Vad är ditt discord namn? bobervittu

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Sören är en medelålders man som lever ett lugnt och fridfullt liv på den svenska landsbygden. Han är född och uppvuxen i samma lilla by där han nu bor. Byborna känner Sören som en vänlig och hjälpsam person, alltid redo att ge en hand till dem som behöver det.

Sörens hem är en charmig, gammaldags röd stuga med vita knutar, omgiven av en stor trädgård full av blommor och fruktträd. Han har också ett litet grönsaksland där han odlar sina egna grönsaker och örter. På tomten finns även några höns som går fritt omkring, vilket ger Sören färska ägg varje morgon.

Varje morgon vaknar Sören tidigt och börjar sin dag med en kopp starkt kaffe på verandan, där han njuter av tystnaden och fågelsången. Efter frukosten brukar han gå ut på en promenad i skogen eller arbeta med sina växter i trädgården. Sören har en stor passion för naturen och tillbringar gärna timmar med att vandra i omgivningarna, upptäcka nya stigar och samla svamp och bär.

På eftermiddagarna ägnar sig Sören ofta åt sitt hantverk. Han är en skicklig snickare och tillverkar allt från möbler till små träsniderier. Hans arbete är eftertraktat av både byborna och människor från närliggande städer som uppskattar hans hantverk och noggrannhet. I sitt lilla verkstad, som ligger i en ombyggd lada på gården, finner han ro och glädje i att skapa med sina händer.

Sören är även en aktiv medlem i bygemenskapen. Han deltar i de flesta byfester och marknader och är alltid en av de första att ställa upp när något behöver fixas eller organiseras. Hans hem är ofta en samlingsplats för grannar och vänner, och Sören bjuder gärna på kaffe och hembakat bröd.

Trots att Sören lever ett enkelt liv på landet, är han rik på upplevelser och har en djup koppling till naturen och människorna omkring sig. Han är nöjd med sitt liv och finner lycka i de små sakerna – en vacker solnedgång, ett väl utfört arbete eller ett vänligt samtal med en granne. För Sören är landsbygdens lugn och ro det perfekta sättet att leva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenarion som båda ska vinna på och gör det roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna t.ex RDM (Random Deathmatch) när man dödar nån utan anledning t.ex jag går till en random och dödar han på prien. VDM (Vehicle Deathmatch) när man dödar nån med en bil t.ex jag kör på nån med mening. powergaming när man har omänskliga krafter t.ex om jag flygger med en bmx upp i luften och sen far ner på marken fort och jag trillar av och inte rpar på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem på univer flertalet tidigare och jag har över 1k timmar på fivem rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Slår ut i ai kontrollen, misstänkt ai. Samt utveckla ditt svar på frågan om vad du kan bidra med till rpn samt vad det innebär att spela för motpartens vinning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka