Inaktuell Bober Kurwa | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bober Kurwa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? _lundis

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Det jag gör på dagarna är att jag jobbar från klockan 07.00 till 16.00 på vardagarna. Efter jag kommer hem så spelar jag Unive från jag kommer hem tills jag lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca 2år och 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad runt 6-7 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ha koll på server medans man rp:ar, man är lite som en hjälpande hand för staffsen så det blir lättare för dom under dagen. Servervakt ser till att folk sköter sig och att dom ska kunna rpa på ett rätt sätt om man ger dom en liten varning om dom skulle göra något fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli server vakt är för jag har varit det tidigare innan. Och jag känner mig en hjälpsam person för att se till att personer sköter sig på ett bra sätt och att Unives rp går framåt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Är att man använder sina perms i första hand istället för att göra på ett korrekt sätt.
Abuse: Är att om du är i ett skott scenario och du dör men då väljer du att revva dig själv det är ett abuse eller att någon annan ber dig revva personen som har dött i ett scenario.

Sätter ”inaktuell” då individen inte varit medlem på Unive i mer än 30 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka