Nekad Boben | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boben

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? boben0807

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Olle är en man i 40-årsåldern som bor i en liten by i norra Sverige. Han är en robust och kraftig man med ett vänligt ansikte som ofta pryds av ett brett leende. Hans hår är mörkbrunt och börjar bli grått vid tinningarna, och hans ögon är djupt blå och utstrålar en varm och välkomnande känsla.

Bakgrund och Historia
Olle växte upp i samma by där han nu bor. Hans barndom var fylld med äventyr i de vidsträckta skogarna och de djupa sjöarna som omger byn. Hans föräldrar ägde en liten gård, och Olle lärde sig tidigt att hjälpa till med djuren och skörden. Han hade alltid en stark arbetsmoral och en kärlek till naturen, något som har följt honom genom livet.

Personlighet och Egenskaper
Olle är en omtänksam och hjälpsam person. Han är alltid redo att hjälpa sina vänner med allt från att laga ett trasigt staket till att skotta snö på vintern. Han är också känd för sitt goda humör och sin förmåga att se det positiva i alla situationer. Trots sitt vänliga yttre har Olle en stark inre styrka och ett orubbligt rättvisepatos.

Motiv och Mål
Olle Svensson är en karaktär som jobbat inom klubb som dörrvakt och spenderat mycket tid inom MC-klubbar. Olle brinner för att köra sin MC och ha ett socialtnätverk, både inom sin MC-klubb men är också ute mycket bland vänner. Olle har lätt för att skapa nya vänskaper och blir snabbt omtyckt av alla.
Olle är omtänksam, hjälpsam och social kille som många dras till, kanske är det hans trygga sida eller att han alltid är vänlig mot nya människor.
Olle har familj och vänner på solsidan och hoppas kunna fortsätta bygga vidare sitt liv i denna stad. Olle har en lagom attityd och försöker alltid lösa allting utan drama och ser hellre en utflykt med sin klubb eller socialt prata på klubben med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att föregå med gått exempel och inte göra dåliga scenarios och inte spela för att vinna utan att ha rolig rp och socialt rp skulle jag säga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kan bidra med en bra och underhållande rp. Jag har spelat på unive ganska länge så jag vet hur man rpar och jag kan alla regler så jag kommer inte lalla eller något sånt. Jag kanske kommer köpa upp krim sedan igen eftersom jag fick indraget men är inte säker men jag kan rpa som krim och gäng eftersom jag rpat på det innan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a det har jag rdm= random death match och det menas att du dödar någon utan anledning vdm =veichle death match de betyder att du använder ditt fordon för att mörda någon och NLR New life rule om du blir skjuten och sen när du vaknar upp igen ska du inte komma ihåg någonting ifrån de scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har rpat ett bra tag nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag gillar att spela five m och inte spelar för att vinna utan för att alal ska ha roliga scenario och socialt rp

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka