Accepterad bobeheen | Medlem ansökning [ddgamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobeheen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Bobeheen#0089

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Babatunde Eriksson! Han är 20 år gammal. Babatunde hade en tuff uppväxt i en stad som heter Rosengård. Det är en väldigt kriminell stad då det sker skottlossningar, kidnappningar, rån och drogförsäljningar. Babatundes pappa Fredrik var alkolist och han misshandlade han och hans mamma Tova. Det skar igenom Babatundes hjärta att höra hans mammas skrik när hon blev slagen. Babatundes familj var väldigt fattiga. Dom hade ingen bil eller cykel så Babatunde var tvungen att gå och sno cyklar. Babatundes favoritsport är fotboll och han hade tur som bodde nära en grusplan. Han brukade spela fotboll där med sina kompisar och framför allt hans bästa vän Elon, och det fick honom att glömma bort vad som hände i lägenheten för stunden. För att tjäna in pengar till familjen gick Babatunde ut på kvällen för att sälja och leverera droger åt några kriminella killar han träffade en kväll utanför sin lägenhetsport. Han fortsatte hänga med dom killarna och till sist fick han en pistol i handen. Den dagen blev han med i gänget på riktigt. Den dagen förändrade hans liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och mogen RP jag kommer spela för att det är kul och inte för att vinna scenario. Jag kommer bidra med en rolig RP som blir kul för alla!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla i scenariot har det kul istället för att bara fokusera på att vinna scenariot. vet inte riktigt vad mer jag ska skriva på denna punkten.

Hur hittade du Unive? En vän delade unive när han rollspelade i discord medans jag kollade på. Tyckte det såg roligt ut så jag köpte GTA på datorn då det var 50% rea på epic games. Har testat unive nu utan att vara medlem med vänner och det är riktigt kul. Har även kollat på flertal twitch streamers som spelar unive och därmed blev jag intresserad av att köpa och börja spela det. Jag har också sett clips på Tiktok där det händer roliga saker och då blev jag mer frestad till och köpa det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir du nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka