Nekad bobby_1 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobby_1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Bobby_1#0925

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Bobby växte up med en tuff backgrund då hans mor och far lämnade honom utanför en polis station . Men som tur är som blev han adopterad av en annan familj som tog väll hand om honom. 20 år senare så försöker Bobby hitta ett bättre sett att leva livet. Han önskar att kunna bevisa sina föreldrar att det var ett dumt vall att lämna honom där den där hämska dagen. Men han försöker att glömma allt det där och i stället försöker han att se fram i livet och hitta saker som gör han glad. Några av hans intressen är att köra tennis hänga med kompisar och spela spel. Bobby har aldrig varit en otrevlig person och det ända han söker är respect. Så länga man vissar respect så kommer även han vissa respect.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag önskar att bidra med rolig och kreaktiv rp. Jag hoppas också att kunna göra kreaktiva scenarion då jag gillar att hitta på nya saker. Jag kan även ta att förlora då alla måste vinna någon gång inte bara jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kör inte bara för att få mest pengar eller ta moståndarens saker utom att alla ska kunna få en chans att vinna i scenariot. Man måste kunna ta att förlora någon gång för att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? En kompis som rekomenderade.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka