Nekad bobby17894 | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobby17894

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mohamed

Vad är ditt discord namn? bob the builder#8504

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär utspelar sig som en person som hade goda planer i livet men allting vände när hans bröder gick bort och försökte verkligen blicka framåt och tänka positiv men det är svårt när man har ilskan innerst inne och där kusiner och släkt är inblandade i kriminalitet och man får den här automatiska pushen att hämnas, det ingår i vår kultur.Jag levde ensam med mina bröder utan föräldrar, fast jag hade en stor saknad för dem i mitt hjärta så mådde jag ändå väldigt bra. Mina bröder var alltid där för mig och jag fick allt jag ville ha, det enda dem begärde utav mig var att jag skulle sköta skolan och det gjorde jag.Mina bröder ägnade sig åt bland annat knarkhandel, illegalt spel, indrivningsverksamhet med våld och utpressning. Jag kände mig som en kung fast jag bara var en ung grabb, när jag var ute så hade många stor respekt när dem såg mig och hälsade alltid och var glada men jag förstod att det var pågrund av mina bröder, tills den dagen k

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra genom att vara realistisk och alltid respektera andra. Jag gör detta genom att alltid prata med respekt bland annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna i alla scenarion utan man ska ha kul.

Hur hittade du Unive? jag hittade detta igenom en kompis som berättade att denna server var väldigt bra och rekomdererade därför den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka