Bobby1312
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-huven-nx3t — FiveM, Utgår 2026-04-03
Anledning: Skjuter utan anledning blir sen dödad och cloggar
Bannad av: leonvonadelkvist
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag och min polare var och körde runt i stan vi kom till groove och så såg vi en röd bil stå utanför ett gänghus som inte jag visste var ett gänghus då. Efter vi har snackat en stund med killen i bilen så kommer de ut en kille från gänghuset med pistol i handen och han var i firstperson så de såg ut från mitt perspektiv att han riktade på mig. Då jag är ny till rp så visste jag inte att man inte fick skjuta folk utanför gänghus så min polare körd en bit fram för vi trodde att han riktade på oss då hoppar jag ut och skottade killen. Nånting som jag ångrar men jag lär mig alltid av mina misstag.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja de gör jag och jag vet att jag gjorde fel men jag lär mig av mina misstag. Är ny till rp men jag har mina polare som har rpat länge och dom lär mig också om jag gör fel.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man inte får skjuta utanför gänghus och hålla lite mer koll plus att inte vara så snabb med grejerna jag gör utan att tänka också.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en ny chans för att jag är ny till rp och jag lär mig av mina misstag detta kommer inte hända igen och jag har läst era regler nu så jag vet vad jag får och inte får göra.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår