Accepterad Bobby Flex | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby Flex

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? sigge#5363

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010817703d

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Vissa dagar är jag inne 12 timmar och vissa dagar enbart 2. Jag studerar på universitet så jag styr mitt schema själv. Under tentaperioder (2 veckor per 3:e månad) är jag extremt upptagen. Jag skulle säga att jag i snitt är inne 5 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 3:e December 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/06489098920f721439811fccd598ae3b

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har huvudsakligen ansvar för att övervaka och upprätthålla ordningen på servern. Till skillnad från staffs, är kraven inte lika omfattande men det förväntas att en servervakt agerar professionellt och ENDAST använder sina befogenheter när det är lämpligt. Deras främsta ansvar inkluderar:

1: FÖLJA REGLERNA: Servervakter förväntas väl förstå serverns regler och demonstrera följsamhet gentemot dem.

2: ROLLSPELL: Servervakter förväntas agera som vanliga spelare när de är i karaktär samtidigt som de demonstrerar korrekt RP. En servervakt ska ha en hög RP nivå och inspirera andra spelare att också hålla en hög standard.

3: ÖVERVAKNING AV OMGIVNINGEN: Servervakter ansvarar för att ha kontroll över serverns omgivning och reagera på situationer där spelare uppenbart bryter mot reglerna. Som servervakt har man befogenheten att kicka om det är nödvändigt för att upprätthålla ordningen.